چهارشنبه 20 خرداد 1405

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 

اخبار خارجی تغذيه گریپ فروت از پوكی استخوان جلوگیری می كند

 
 

سلامت نیوز , دوشنبه 11 آذر 1387

گریپ فروت از پوكی استخوان جلوگیری می كند

 
 

افرادی كه گریپ فروت مصرف گریپ فروت میکنند ، كلسیم كمتری از دست می دهند و توده استخوانی آنها تا 24 درصد بیشتر از سایرین است .

محققان اعلام کردند: مصرف گریپ فروت از بروز پوكی استخوان پیشگیری می كند.
محققان دانشگاه تگزاس در تحقیقات خود دریافتند ، بخش های قرمز رنگ داخل گریپ فروت در استحكام بخشیدن به استخوان ها نقش موثری دارد.
نتیجه بررسی محققان حاكیست ، افرادی كه مصرف گریپ فروت 10 درصد از برنامه غذایی روزانه شان را تشكیل می دهد ، كلسیم كمتری از دست می دهند و توده استخوانی آنها تا 24 درصد بیشتر از سایرین است .
اكنون بیش از 75 میلیون نفر در جهان به پوكی استخوان پیشرفته دچارند .

 
 

مصرف چیپس و پفک در کشور گرچه محدود، اما ممنوع نیست
خوردن فست فود ارتباط مستقيم با آلزايمر دارد
تاثیر انگور قرمز بر جوان ماندن

 
   
 
 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار