یافته های جدید محققان درباره آثار مخرب زیاده روی در مصرف گوشت
سلامت نیوز , يكشنبه 13 مرداد 1387 - ساعت 01:37

لخته شدن خون زمانی خطرناك تر می شود كه خون لخته شده به سوی ریه حركت كه و به انسداد منجر و جریان خون را متوقف كند.

 

نتایج یك تحقیق جدید نشان می دهد ، زیاده روی در مصرف گوشت برای قلب انسان بسیار مضر است .
نتایج تحقیقات محققان آمریكایی نشان می دهد، استفاده از رژیم غذایی با گوشت زیاد به لخته شدن خون منجر می شود .
در مقابل استفاده از رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات سبب می شود كه خطر لخته شدن خون به میزان سی تا چهل و پنج درصد كاهش یابد.
این تحقیق توسط چندین دانشگاه آمریكا ، روی پانزده هزار نفر و به مدت دوازده سال انجام شده است .
لخته شدن خون زمانی خطرناك تر می شود كه خون لخته شده به سوی ریه بیمار حركت كند كه به انسداد منجر می شود و برای همیشه جریان خون را متوقف می كند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news109588.html