ادویه خطر بروز دیابت را كاهش می دهد
شبکه خبر , جمعه 25 مرداد 1387 - ساعت 14:46

مواد آنتی اكسیدان موجود در ادویه ، مواد زیانباری را كه بر اثر كنترل نامناسب قند خون ایجاد می شود، خنثی می كند.

 

محققان دانشگاه جورجیا اعلام كردند مصرف ادویه های مختلف ، از جمله دارچین ، باعث كاهش خطر ابتلا به عوارض عروقی دیابت می شود.
بررسی محققان در آزمایشگاه نشان می دهد مواد آنتی اكسیدان موجود در ادویه ، مواد زیانباری را كه بر اثر كنترل نامناسب قند خون ایجاد می شود، خنثی می كند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news110746.html