هشدار درباره مصرف نوشابه های گازدار
سلامت نیوز , شنبه 30 آذر 1387 - ساعت 10:49

مصرف بیش از حد نوشابه های گازدار ، مواد معدنی موجود در استخوان ها را به شدت كاهش می دهد.

 

پژوهشگران بار دیگر درباره تاثیر مصرف نوشابه در ایجاد پوكی استخوان تاكید كردند .
به گزارش سلامت نیوز، جدیدترین تحقیقات نشان می دهد، افرادی كه در سن جوانی در نوشیدن نوشابه های گازدار زیاده روی می كنند ، در سالمندی بیش از دیگران به پوكی استخوان دچار می شوند.
محققان دریافتند: مصرف بیش از حد نوشابه های گازدار ، مواد معدنی موجود در استخوان ها را به شدت كاهش می دهد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news121362.html