غلات نارسایی قلبی را کاهش می دهد
سلامت نیوز , شنبه 7 دي 1387 - ساعت 18:10

یافته های محققان نشان می دهد رژیم سرشار از غلات ، کاهش خطر نارسایی قلبی را درپی دارد .

 

هر وعده غذای سرشار از غلات ، خطر ابتلا به نارسایی قلبی را تا هفت درصد کاهش می دهد.
محققان علوم پزشکی می گویند یافته های جدید آنان نشان می دهد رژیم سرشار از غلات ، کاهش خطر نارسایی قلبی را درپی دارد .
جنیفر نتلتون از دانشگاه تکزاس و همکارانش اعلام کردند با استفاده از این رژیم می توان از بروز بیماری های قلبی که به نارسایی منجر می شوند ، جلوگیری کرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news121938.html