سریال بی همگان با وجود برخی نقدها از جمله تکراری بودن موضوع و داستان باز هم جذاب و پرکشش است و خیلی ها آن را دنبال می کنند و می خواهند بدانند این مجموعه چگونه به پایان می رسد. چند پیش بینی و احتمال درباره آخر سریال وجود دارد.
الناز شاکردوست یک نمونه برای ابطال نظریه تاریخی «بازیگر ذاتی» است. هرچند که سینمای ایران یکی دو مثال نقض دیگر هم در این سالها ارائه کرده تا به تمام کسانی که معتقدند بازیگری هنری غیراکتسابی است ثابت کند که میشود در گذر زمان سطح بازیگری را چنان ارتقا داد که خوشبینترین افراد هم از پیشبینی آن ناتوان باشند و ...
هشتگ مهسا امینی در روزهای اخیر ترند شبکههای اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در کشور همسایه ترکیه شدهاست. ترکها نیز در صفحات مجازی خود خواستند با خانواده دختر کرد ایرانی همدردی کنند و حتی برخی به این موضوع نیز اشاره کردند. این در حالیست که سالهاست همزبانان مهسا امینی در ترکیه در فضایی کردستیز چه در سطح شهروندی و چه در سطح دولتی زندگی میکنند.
یکی از گونههای بسیار تاثیرگذار در قالب سریالسازی، آثار پلیسی و امنیتی است و این ژانر فیلمسازی همیشه طرفداران پروپاقرص خودش را دارد؛ طرفدارانی که نهتنها علاقهمند به تماشای چنین آثاری هستند، بلکه حتی کتابهایی با این محوریت هم میخوانند.
ساناز سماواتی در روزهای ابتدایی مهرماه با سریال «چسب زخم»، مهمان مخاطبان تلویزیون از دریچه شبکه پنج سیماست. این سریال، زندگی زنی به نام «هما» را روایت میکند که به عنوان کمک بهیار در بیمارستانی مشغول به کار است و در پی حادثهای که برای همسرش پیش میآید، زندگیاش در مسیر پرحادثهای میافتد.
ساناز سماواتی در روزهای ابتدایی مهرماه با سریال «چسب زخم»، مهمان مخاطبان تلویزیون از دریچه شبکه پنج سیماست. این سریال، زندگی زنی به نام «هما» را روایت میکند که به عنوان کمک بهیار در بیمارستانی مشغول به کار است و در پی حادثهای که برای همسرش پیش میآید، زندگیاش در مسیر پرحادثهای میافتد.
امین تارخ هم مانند هر بازیگر کارکشتهای برای بازی در تئاتر دلشوره داشت؛ آن هم بعد از ۱۲ سال دوری از صحنه و آن هم برای بازی در شاهنقشی مانند «گالیله» که رویای بسیاری از بازیگران بوده و هست.