پنجشنبه 21 خرداد 1405

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 

اخبار خارجی تغذيه نوشيدن چاي سياه در پيشگيري از بيماري ديابت تاثير مطلوب دارد

 
 

سلامت نیوز , سه شنبه 16 تير 1388

نوشيدن چاي سياه در پيشگيري از بيماري ديابت تاثير مطلوب دارد

 
 

پژوهشگران معتقدند كه چاي سياه حاوي تركيبات خاصي است كه مي‌تواند به عنوان جايگزين انسولين عمل كند.

دانشمندان دانشگاه دوندي در اسكاتلند اعلام كردند كه بر اساس يافته‌هاي جديد؛ نوشيدن چاي سياه در پيشگيري از بيماري ديابت تاثير مطلوب دارد.
اين دانشمندان اظهار داشتند كه چاي سياه قابليت مقابله با ديابت نوع دوم را دارد.
به گفته متخصصان؛ ديابت نوع دوم شايع‌ترين نوع بيماري ديابت است. اين پژوهشگران معتقدند كه چاي سياه حاوي تركيبات خاصي است كه مي‌تواند به عنوان جايگزين انسولين عمل كند.
اين دانشمندان در تلاش براي انجام اين مطالعات به شكل گسترده‌تر و تحقيقات بيشتر در اين زمينه هستند.

 
 

کافئین موجود در قهوه علائم آلزایمر را کاهش می‌دهد

 
   
 
 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار