 |
توصيه روز |
 |
 |
| :: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
| :: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
پرتغال، درمانی برای بیماری آلزایمر
|
| | | |
 | مصرف برخی مواد نظیر ویتامین B می تواند احتمال ابتلا به آلزایمر را در افراد کاهش دهد. |
هموطن آنلاین_دانشمندان آمریکایی بر این باورند، مصرف برخی مواد نظیر ویتامین B می تواند احتمال ابتلا به آلزایمر را در افراد کاهش دهد.
مطالعات جدیدی ک در دانشگاه ايروين كاليفرنيا انجام شده نشان می دهد، موادی نظیر ويتامين B، پرتغال، غلات، سبزيجات تازه و مكمل هاي غذايي اسيد فوليك می توانند در پيشگري از بيماري آلزاايمر موثر واقع شوند و میزان تاثیراتشان از آنتي اكسيدان ها و ديگر مواد غذايي بیشتر باشد.
این پژوهش ها نشان می دهند، بر خلاف باور عموم، مواد یاد شده به میزان زیادی می توانند از احتمال بروز بیماری آلزايمر جلوگيري كنند.
به طور کلی مصرف روزانه 400 ميكرو گرم از ترکیباتی که در میوه پرتغال به کار برده شده می تواند تا 55 درصد خطر ابتلا به آلزايمر را كاهش دهد.
| | | | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
| :: اقتصادی :: |
 |
|
| :: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
| :: روی خط جوانی :: |
 |
|
| :: ورزش :: |
 |
|
| :: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
| :: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|